Skip to main content

Δωρεαν Αποστολη σε ολη την Ελλαδα
Τηλ. παραγγελίες: 2310 286135 | Blog
 

Πολιτική Επιστροφών

Λ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (eshop) ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Ι. Νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε στην εταιρία το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στις επόμενες παραγράφους και τηρώντας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Δικαίωμα υπαναχώρησης έχει μόνο το φυσικό πρόσωπο που φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή κατά τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης πώλησης. Η έννοια καταναλωτής συμπεριλαμβάνει κάθε φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας με σκοπό την προσωπική χρήση και όχι την επίτευξη των επαγγελματικών και επιχειρησιακών στόχων ή στα πλαίσια αυτών.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης λήγει σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες που εσείς ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς παρέλαβε το προϊόν.

ΙΙ. Τρόποι ασκήσεως του δικαιώματος της υπαναχώρησης

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, πρέπει να ενημερώσετε την εταιρία με ρητή δήλωση αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση info@lavalmore.gr ή να στείλετε γραπτό μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω Social Media (Facebook Messenger / Instagram) Στις περιπτώσεις αυτές επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής (σχετική αναφορά παρακάτω).

ΙΙΙ. Προϋποθέσεις ασκήσεως του δικαιώματος της υπαναχώρησης

Για να είναι επιτυχής η άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν –ακριβώς– στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε (as new). Το προϊόν θα πρέπει να –μην– έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί, λερωθεί και να –μην– φέρει κανένα σημάδι αλλοίωσης, ζημίας ή μεταποίησης. Επιπλέον, θα πρέπει να επιστρέφετε στην αρχική του συσκευασία συνοδευόμενο από την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση αλλά και από οποιοδήποτε έγγραφο συνόδευε το προϊόν μαζί με τα φερόμενα επί του προϊόντος καρτελάκια/φυλλάδια. Εάν η παραγγελία σας αφορά προϊόν υποδήματος, θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση (χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχει λερωθεί το κάτω μέρος του υποδήματος, για προφανή λόγους).

Σε περίπτωση που κάποια εκ των παραπάνω προϋποθέσεων –δεν- ισχύει όπως προαναφέρθηκε, ακόμα και αν επιστραφεί το προϊών (με σκοπό την επιστροφή χρημάτων), θα παρακρατείτε ένα μέρος του ποσού ή και ολόκληρο το ποσό, βάση της κρίσης μας σύμφωνα με την εκάστοτε κατάσταση. Σε περίπτωση αλλαγής, εάν -δεν- πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις όπως αναγράφονται, το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στο πελάτη (ακριβώς όπως απεστάλη από αυτόν, σε εμάς)  με χρέωση μεταφορικών που θα επιβαρύνει τον πελάτη (αποστολής/επιστροφής).

Επίσης για λόγους υγιεινής -ΔΕ- γίνονται δεκτά για επιστροφή/αλλαγή τα προϊόντα των παρακάτω κατηγοριών : εσώρουχα, σουτιέν, brazil/string, σετ εσωρούχων, bralette set, bandage bra, harness/harness set, ζαρτιέρες, αυτοκόλλητα εσώρουχα, ολόσωμα καλσόν, καλσόν, κορμάκια-body, κορσέδες, κάλτσες, σετ γυναικεία, νυχτικά, babydoll που περιέχουν εσώρουχο, βάση της ισχύουσας νομοθεσίας του κράτους υπ. αριθμόν  Άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 – Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

* Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση προς την εταιρεία, η επιστροφή -ΔΕΝ- γίνεται δεκτή.

(το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με τις αντίστοιχες χρεώσεις προς τον πελάτη)

 

Ενημερώνουμε το κοινό μας πως -ΔΕΝ- γίνονται δεκτές οι επιστροφές χρημάτων σε ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ προϊόντα , προϊόντα προσφοράς και πακέτων προσφοράς (π.χ. 2+1 δώρο, 3+1 δώρο, κ.ο.κ).

Επίσης –ΔΕΝ- μπορούν να επιστραφούν προϊόντα όπου έχει γίνει χρήση εκπτωτικού κωδικού ή κωδικού προσφοράς (voucher code/coupon code).

Στις παραπάνω περιπτώσεις είναι εφικτή μόνο η αλλαγή τους (σχετική ενημέρωση παράγραφος  : ‘VI. Αλλαγή προϊόντος’) .

ΙV.Υποχρεώσεις καταναλωτή

-Οφείλετε- να επιστρέψετε το προϊόν, άμεσα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της αποστολής σας, κατά την οποία ανακοινώσατε στην εταιρία την απόφασή σας για υπαναχώρηση (όπως σημειώνεται παραπάνω). Ειδάλλως εάν παρέλθει το όριο των δεκατεσσάρων (14) αυτών ημερών, καμιά επιστροφή ή αλλαγή -δεν- γίνεται δεκτή. Ως εκ τούτου οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων δεν θα πραγματοποιείται. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να λάβει χώρα με τους κάτωθι ακολούθους τρόπους:

IV.I. Επιστροφή μέσω κούριερ (προς επιστροφή χρημάτων)

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με κούριερ στη διεύθυνση που αναγράφεται στην πρώτη παράγραφο των γενικών όρων. Στην περίπτωση επιστροφής, επιβαρύνεστε με το κόστος των μεταφορικών επιστροφής. Κόστος επιστροφής προϊόντος μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courrier –ACS- : 6€ (επιλέγοντας χρέωση παραλήπτη δηλαδή, χρέωση του δέματος στην εταιρεία LavalMore). Στην περίπτωση αυτή (επιλογή χρέωσης παραλήπτη), όταν αποστείλετε το προϊόν σε εμάς  -ΔΕΝ- πληρώνεται κάποιο χρηματικό ποσό στην κούριερ. Το ποσό των 6€ αφαιρείται από το χρηματικό ποσό που θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας στην συνέχεια, από την εταιρεία μας. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μας, με κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία (πέραν της συνεργαζόμενης), θα πρέπει να αναλάβετε εξ’ ολοκλήρου την πληρωμή του ποσού μεταφορικών εξόδων, εσείς (δηλαδή χρέωση αποστολέα). Όποια περίπτωση και αν επιλεχθεί, οφείλετε να φυλάξετε/κρατήσετε τον αριθμός αποστολής του δέματος που στείλατε. Το παραπάνω απαιτείτε, για να μην χαθεί το προϊόν, όπου σε αυτή την περίπτωση –δεν- φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία LavalMore. Επίσης οφείλετε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που αποστείλατε, έως ότου λάβουμε εμείς το δέμα σας. Διότι έως τότε το δέμα παραμένει στην δική σας κυριότητα/ευθύνη. Η εταιρεία LavalMore –δεν- φέρει καμία ευθύνη έως την παράδοση του δέματος σας, σε εμάς.

V.Αποτελέσματα υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την εξ αποστάσεως σύμβαση πώλησης, θα σας επιστραφεί το χρηματικό ποσό που καταβάλλατε για την αγορά του προϊόντος, εξαιρουμένων των εξόδων επιστροφής προς την εταιρεία μας (6€ μέσω ACS –λεπτομερής επεξήγηση δόθηκε παραπάνω-) ή των μεταφορικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος, από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που η εταιρία μας προσφέρει). Η επιστροφή χρημάτων θα λάβει χώρα μέσω μεταφοράς του ποσού σε λογαριασμό συνεργαζόμενης με την εταιρεία μας, τράπεζα (Alpha Bank). Εάν δεν υπάρχει λογαριασμός τράπεζας Alpha Bank, ενημερώνουμε πως για μεταφορά σε άλλη τράπεζα ο πελάτης χρεώνεται το κόστος εμβάσματος 3€. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται. Στην περίπτωση αγοράς μέσω PayPal, η επιστροφή χρημάτων θα λάβει χώρα μέσω μεταφοράς του ποσού στον λογαριασμό του PayPal σας (βάση του email της παραγγελίας σας ή του συνδεδεμένου email με την PayPal που θα μας υποδείξετε) έπειτα ενημέρωσης πελάτη προς την εταιρεία για τον λογαριασμό του.

Ενημερώνουμε πως –δεν– μπορεί να λάβει χώρα επιστροφή χρημάτων από το φυσικό κατάστημα που διαθέτει η εταιρεία (φυσικό κατάστημα της Θεσσαλονίκης) για αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Η διαδικασία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, και μόνο, όπως αναγράφεται μόλις παραπάνω.

Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν και εκτιμηθεί η κατάσταση του, θα σας ενημερώσουμε -εάν- δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 15-20 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε το προϊόν σας σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εσείς (μέσω mail ή μέσω social media). Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων εάν το επιστρεφόμενο προϊόν –δεν- πληροί τις προϋποθέσεις υπαναχώρησης (όπως αυτές ορίζονται παραπάνω). Σε αυτή την περίπτωση θα έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη (από εσάς σε εμάς), η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή με χρέωση μεταφορικών παραλήπτη ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος, εάν αυτό είναι εφικτό φυσικά.

Επιπρόσθετα η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Ενημερώνουμε το κοινό πως -ΔΕΝ- γίνονται δεκτές οι επιστροφές χρημάτων σε ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ προϊόντα , προϊόντα προσφοράς και πακέτων προσφοράς (2+1,3+1,κ.ο.κ).

Επίσης –ΔΕΝ–  μπορούν να επιστραφούν προϊόντα όπου έχει γίνει χρήση εκπτωτικού κωδικού ή κωδικού προσφοράς. Στις παραπάνω περιπτώσεις είναι εφικτή μόνο η αλλαγή τους.

 

VI. Αλλαγή προϊόντος

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα με κάποιο άλλο, οφείλετε να ακολουθήσετε όλες τις ανωτέρω διαδικασίες που περιγράφονται στην παρούσα παράγραφο και αφορά στην «Πολιτική Επιστροφών». Όπως φυσικά το προϊόν που θα στείλετε προς αντικατάσταση , να πληροί τις προϋποθέσεις υπαναχώρησης/αλλαγής (σχετική αναφορά παραπάνω, βλέπε –‘Προϋποθέσεις ασκήσεως του δικαιώματος της υπαναχώρησης’-).

Προς εξυπηρέτηση σας, εντός –κάθε- δέματος της εταιρείας LavalMore, υπάρχει ειδικό έντυπο φυλλάδιο , που αναφέρει με κάθε λεπτομέρεια , όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την αποστολή/αλλαγή/επιστροφή προϊόντος, προς την εταιρεία μας. Η διαδικασία είναι απλή, εύκολη και άμεση.

 

Μ. ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

 

  1. Για αποστολές Εντός Ελλάδος

Εάν η συνολική σας παραγγελία ήταν άνω των 150€ τα έξοδα μεταφοράς τα χρεώνεται η εταιρεία μας. Εάν είναι κάτω από 150€ τα μεταφορικά τα χρεώνεται ο πελάτης , για την επιστροφή στην εταιρεία μας και για την νέα αποστολή. Για τυχόν αντικατάσταση δεύτερη φορά, τα μεταφορικά τα χρεώνεται ο πελάτης   εξ’ ολοκλήρου.

Η διαδικασία ενημέρωσης μας για αντικατάσταση (αλλαγή) προϊόντος μπορεί να γίνει με (2) δύο τρόπους όπως εμφανίζονται παρακάτω :

  • Είτε μέσω ενημέρωσης του προσωπικού μας στα Social Media (Facebook Messenger / Instagram) με προσωπικό μήνυμα inbox και πλήρη αναφορά της περίπτωσης (Ονοματεπώνυμο παραγγελίας – αριθμό επικοινωνίας για ταυτοποίηση κατόχου παραγγελίας).
  • Είτε μέσω αποστολής ενημερωτικού Mail προς την εταιρεία μας και πλήρη αναφορά της περίπτωσης. (διεύθυνση αποστολής mail : [email protected])

Το προϊόν που θα κάνετε παραγγελία (είτε αυτό αφορά αγορά νέου προϊόντος , είτε αλλαγή μεγέθους) θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με αυτό που θα επιστρέψετε. Έτσι θα καταβληθεί το ποσό, συν τυχόν διαφορά που μπορεί να υπάρξει στο νέο προϊόν αγοράς , με αντικαταβολή κόστους 3€ (+3€ η αξία αποστολής της αρχικής επιστροφής του προϊόντος προς εμάς.)

Συνολικό κόστος αλλαγής : 6€ + τυχόν διαφορά στο επιλεχθέν προϊόν.

Οι αλλαγές πραγματοποιούνται βάση του διαθέσιμου αποθέματος της εκάστοτε στιγμής –αφότου- παραλάβουμε την αποστολή σας.

Μόλις παραλάβουμε αυτό που θα μας στείλετε & περάσει τον τυπικό έλεγχο ποιότητας (ελέγχεται ότι το επιστρεφόμενο προϊόν -δεν- έχει χρησιμοποιηθεί/πλυθεί/μεταποιηθεί/λερωθεί όπως αναφέρεται και παραπάνω), θα σας στείλουμε αυτό που μας έχετε ενημερώσει μέσω Social Media / Mail , εφόσον υπάρχει σε απόθεμα, εκείνη την στιγμή.

Μας  στέλνετε πίσω το προϊόν, με την -ACS Courier-, όταν τα μεταφορικά έξοδα είναι της εταιρείας μας (με χρέωση στην εταιρεία μας). Όταν τα μεταφορικά έξοδα είναι δικά σας, τότε  επιλέγεται την αποστολή με όποιον τρόπο θέλετε εσείς (είτε με ACS Courrier όπως αναγράφεται παραπάνω, είτε με όποια εταιρεία επιθυμείτε εσείς)  . Αρκεί να υπάρχει & να φυλαχθεί ο αριθμός αποστολής. Ο αριθμός αποστολής είναι απαραίτητος και στις δύο περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος (αλλαγή/επιστροφή). Το παραπάνω απαιτείτε, για να μην χαθεί το προϊόν, όπου σε αυτή την περίπτωση δεν φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία LavalMore. Επίσης οφείλετε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που αποστείλατε, έως ότου λάβουμε εμείς το δέμα σας. Διότι έως τότε το δέμα παραμένει στην δική σας κυριότητα/ευθύνη. Η εταιρεία LavalMore δεν φέρει καμία ευθύνη έως την παράδοση του δέματος σας, σε εμάς.

* Επιπρόσθετα να ενημερώσουμε πως -δε- γίνονται αλλαγές με τη διαδικασία “χέρι-χέρι” για λόγους ασφαλείας,  καθώς είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων πριν την συνέχιση των διαδικασιών.

**Η εταιρεία -δε- φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει τα προϊόντα αυτά.

 

  1. Για αποστολές/αλλαγές/επιστροφές σε Κύπρο

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο (ή αλλαγή του ιδίου προϊόντος σε μέγεθος), τα έξοδα επιστροφής (8€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (8€) επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής (8€) επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί σε λογαριασμό συνεργαζόμενης τράπεζας εντός 10-15 εργάσιμων ημερών, από την ημέρα που παραλάβαμε το προϊόν σας, σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εσείς (μέσω mail ή μέσω social media). Εάν δεν υπάρχει λογαριασμός τράπεζας Alpha Bank, ενημερώνουμε πως για μεταφορά σε άλλη τράπεζα ο πελάτης χρεώνεται το κόστος εμβάσματος (το ποσό ορίζεται από την τράπεζα σας). Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται .

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να φυλαχθεί ο αριθμός αποστολής. Ο αριθμός αποστολής είναι απαραίτητος στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος (αλλαγή/επιστροφή). Το παραπάνω απαιτείτε, για να μην χαθεί το προϊόν, όπου σε αυτή την περίπτωση δεν φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία LavalMore. Επίσης οφείλετε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που αποστείλατε, έως ότου λάβουμε εμείς το δέμα σας. Διότι έως τότε το δέμα παραμένει στην δική σας κυριότητα/ευθύνη. Η εταιρεία LavalMore δεν φέρει καμία ευθύνη έως την παράδοση του δέματος σας, σε εμάς.

Συνοψίζοντας :

Η διεύθυνση που θα στείλετε το δέμα σας , ορίζεται η ακόλουθη :

Ερμού 63,  Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. : 54623, Τηλέφωνο : 2310286135 , εταιρεία/φυσικό κατάστημα LavalMore.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να γίνουν εάν, δεν έχει παρέλθει το προαναφερθέν  14ήμερο, φέρει αποδείξεις μόνο της εταιρίας μας, υπάρχουν πάνω όλα τα καρτελάκια του προϊόντος και το προϊόν –δεν– έχει χρησιμοποιηθεί/πλυθεί/μεταποιηθεί/λερωθεί, σε κανένα επίπεδο, φυσικά.

 

-ΔΕΝ- γίνονται δεκτές οι επιστροφές χρημάτων σε –ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ—προϊόντα  και προϊόντα προσφοράς ή σε προϊόντα που έγινε χρήση εκπτωτικού κωδικού (επομένως υπήρξε έκπτωση).

Για να ενημερωθείτε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για τη διαδικασία της αλλαγής/αντικατάστασης προϊόντος, δείτε ΕΔΩ

Για να ενημερωθείτε σχετικά με τους όρους χρήσεις της LavalMore, δείτε ΕΔΩ

]Για πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, δείτε ΕΔΩ

Καλάθι Αγορών0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών