Συχνές Ερωτήσεις
Γενικές Πληροφορίες
Υπάρχει φυσικό κατάστημα όπου μπορώ να δω τα προϊόντα σας;
Ναι! Μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Ερμού 63, για να δείτε από κοντά τα προϊόντα μας και να κάνετε τις αγορές σας. Το ωράριο λειτουργίας είναι Δευτέρα με Παρασκευή 10:00 – 19:00 και Σάββατο 10:00 – 14:45. Μάθετε περισσότερα για την LavalMore κάνοντας κλικ στο λινκ: https://lavalmore.gr/lavalmore-to-know-us-better/
Μου αρέσει η ομάδα σας, θα μπορούσα να γίνω μέρος της;
Φυσικά! Στην LavalMore, είμαστε πάντα ανοιχτοί σε νέες συνεργασίες και ιδέες. Αν μοιράζεστε το ίδιο πάθος για τη μόδα με εμάς και πιστεύετε ότι μπορείτε να συμβάλετε με την ενέργεια και τη δημιουργικότητά σας, θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε! Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected], επισυνάπτοντας το βιογραφικό σας, και να μας δώσετε την ευκαιρία να σας γνωρίσουμε!
Υπάρχει πίνακας μεγεθών;
Φυσικά! Κάτω από το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι” σε όλα τα προϊόντα μας θα βρείτε την ‘Περιγραφή’. Εκεί αναγράφονται όλες οι πληροφορίες για το μέγεθος, την εφαρμογή, τα χαρακτηριστικά, την ποιότητα και τις μετρήσεις των προϊόντων μας. Αν έχετε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα μας μέσω email στο [email protected] ή μέσω των social media μας (Facebook/Instagram).
Είναι τα αθλητικά ρούχα σας κατάλληλα για γυμναστική;
Ναι, η αθλητική μας συλλογή είναι σχεδιασμένη για να υποστηρίζει κάθε μορφή και ένταση αθλητικής δραστηριότητας. Χρησιμοποιούμε υφάσματα υψηλής ποιότητας που προσφέρουν άνεση, ανθεκτικότητα και εξαιρετική εφαρμογή. Τα προϊόντα μας είναι 100% squat proof, ψηλόμεσα και αδιαφανή. Κατασκευασμένα με 4-way stretch και τεχνολογία Dry-Fit, προσφέρουν στεγνή αίσθηση και άνεση κατά την προπόνηση, απομακρύνοντας τον ιδρώτα για βέλτιστη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος. Επιπλέον, το ύφασμα έχει απαλή, βουτυρένια υφή (buttery soft fabric), προσφέροντας μια μοναδική αίσθηση άνεσης. Το μόνο που χρειάζεστε για να νιώσετε σίγουρες και δυνατές, είναι να επιλέξετε τα αθλητικά ρούχα της LavalMore. Με απόλυτη άνεση και στυλ είστε έτοιμες όχι μόνο για μια εκπληκτική απόδοση στο γυμναστήριο αλλά και στην καθημερινότητα σας χωρίς άγχος!
Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;
Όλα τα προϊόντα που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας είναι διαθέσιμα, καθώς ενημερώνεται καθημερινά. Το μόνο που χρειάζεται να ελέγξετε είναι αν υπάρχει απόθεμα στο νούμερο και στο χρώμα που σας ενδιαφέρει! Επίσης όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται την ίδια κιόλας εργάσιμη ημέρα που καταχωρούνται (!!) για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.
Πληρωμές
Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε πληρωμές με κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας (με δωρεάν μεταφορικά), Klarna, PayPal, Google Pay, Apple Pay, καθώς και αντικαταβολή (δωρεάν για παραγγελίες άνω των 60€). Για παραγγελίες άνω των 150€, απαιτείται προκαταβολή μέρους ή του συνόλου του ποσού. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το πεδίο “Τρόποι Πληρωμής” ή πατήστε το λίνκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/τρόποι-πληρωμής/
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμη, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο [email protected], μέσω των social media μας ή καλέστε στο 2310286135 για να σας εξυπηρετήσουμε. Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός της ίδιας εργάσιμης ημέρας (εξαιρούνται οι αργίες και τα Σαββατοκύριακα) και πολλές φορές μέσα στο πρώτο τέταρτο από την καταχώρηση. Ως εκ τούτου, το διαθέσιμο χρονικό διάστημα για ακύρωση είναι πολύ μικρό, και σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, υπάρχει χρέωση μεταφορικών της ACS, που καλείστε να πληρώσετε σε κάθε περίπτωση. Για αυτό είναι πολύ σημαντική η έγκαιρη ενημέρωση για τυχόν ακύρωση της παραγγελίας σας!
Αποστολές
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Για να παραγγείλετε από το LavalMore.gr, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και προσθέστε τα στο καλάθι σας. Μόλις είστε έτοιμοι, κάντε κλικ στο “ΤΑΜΕΙΟ” και ακολουθήστε τις οδηγίες για την εισαγωγή των στοιχείων σας και την επιλογή τρόπου πληρωμής. Εναλλακτικά, μπορείτε να παραγγείλετε μέσω των Social Media μας ή τηλεφωνικά στο 2310286135. Για πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους παραγγελίας, πατήστε στο λινκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/τρόποι-παραγγελίας/
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω ACS Courier. Εντός Ελλάδας, η παράδοση γίνεται σε 1-3 (μία έως τρεις) εργάσιμες ημέρες, ενώ για δυσπρόσιτες περιοχές και την Κύπρο, η παράδοση μπορεί να διαρκέσει έως 5-10 (πέντε έως δέκα) εργάσιμες ημέρες. Για αποστολές μέσω Box Now, η παραλαβή από το επιλεγμένο Locker γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, εξασφαλίζοντας ταχύτατη παράδοση
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε στο τέλος της εργάσιμης ημέρας ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number) για να ελέγξετε την πορεία της μέσω της ACS. Για παραγγελίες που αποστέλλονται μέσω Box Now, θα λάβετε SMS από εμάς με τον αριθμό αποστολής. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματός σας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://boxnow.gr/, εισάγοντας τον αριθμό αποστολής στο πεδίο “Εντόπισε το δέμα σου”
Ποιες είναι οι χρεώσεις για αποστολή και αντικαταβολή;
Στην εταιρεία μας, η αποστολή είναι εντελώς δωρεάν σε όλη την Ελλάδα. Η μόνη χρέωση αφορά την υπηρεσία της αντικαταβολής για παραγγελίες κάτω των 60€, με κόστος 5€. Για παραγγελίες άνω των 60€, η αντικαταβολή είναι επίσης δωρεάν. Στις δυσπρόσιτες περιοχές, υπάρχει επιπλέον χρέωση 1€, η οποία ισχύει μόνο για παραγγελίες με αντικαταβολή, ανεξάρτητα από το συνολικό ποσό της παραγγελίας. Για αποστολές μέσω Box Now, υπάρχει σταθερή χρέωση 2,20€, και η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με κάρτα ή με άλλους τρόπους πληρωμής (Google Pay, Apple Pay, Klarna και PayPal). Όσον αφορά τις παραγγελίες που πληρώνονται με κάρτα ή με άλλους τρόπους πληρωμής (Google Pay, Klarna και PayPal), δεν υπάρχει καμία χρέωση μεταφορικών. Για πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις, δείτε εδώ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/τρόποι-παραγγελίας/
Στέλνετε στην Κύπρο;
Φυσικά, πραγματοποιούμε αποστολές τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο. Το κόστος αποστολής προς Κύπρο ορίζεται στα 8€, εφόσον έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή μέσω κάρτας ή άλλων διαθέσιμων τρόπων πληρωμής. Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 5 έως 10 εργάσιμες ημέρες.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected], στέλνοντας μήνυμα στα social media μας (Facebook, Instagram) ή βρείτε μας εδώ https://lavalmore.gr/contact/ Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται πλήρως άμεσα. Εάν καταχωρήσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 18:15 από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός Κυριακής και αργιών), η παραγγελία σας θα αποσταλεί την ίδια κιόλας ημέρα (!!) μέσω ACS Courier. Το Σάββατο, οι παραγγελίες αποστέλλονται μέχρι τις 14:00. Τα παραπάνω ισχύουν για αποστολές μέσω ACS Courier. Για αποστολές μέσω Box Now, οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά στη 13:00, εκτός Κυριακής. Εάν καταχωρήσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 12:30, θα αποσταλεί την ίδια ημέρα.
Τι ισχύει για τις παραγγελίες με αντικαταβολή;
Για όλες τις παραγγελίες που επιλέγουν την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, το τμήμα διεκπεραίωσης της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την τυπική επιβεβαίωση των στοιχείων της. Κατά τη διάρκεια της κλήσης, θα σας ζητηθεί επίσης η αποδοχή του όρου αποπληρωμής των μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση που δεν παραλάβετε το δέμα σας από δική σας επιλογή (άρνηση παραλαβής του δέρματος ή για οποιονδήποτε λόγο δεν επιθυμείτε το δέμα σας). Σε αυτή την περίπτωση, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής της ACS. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους “Όρους Χρήσης” της ιστοσελίδας μας, κάνοντας κλικ εδώ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/
Τι συμβαίνει αν δεν παραλάβω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που επιλέξετε να μην παραλάβετε την παραγγελία σας, θα χρεωθείτε τα μεταφορικά έξοδα της ACS, τα οποία ανέρχονται στα 10€ (ή 12€ για δυσπρόσιτες περιοχές). Αυτά τα έξοδα αποπληρώνονται μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας, είχατε αποδεχθεί τον συγκεκριμένο όρο. Για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία πληρωμής, απλώς μας ενημερώνετε με ποια τράπεζα συνεργάζεστε και θα σας αποστείλουμε το αντίστοιχο IBAN.
Μπορεί να γίνει παράδοση σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης;
Ναι! Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας σε όποια διεύθυνση σας εξυπηρετεί. Για παράδειγμα, αν η παραγγελία σας είναι για δώρο και θέλετε να αποσταλεί απευθείας στο αγαπημένο σας πρόσωπο, μπορείτε να ορίσετε τα δικά σας στοιχεία χρέωσης και τα στοιχεία αποστολής να είναι για το άτομο που προορίζεται το δώρο. Προσοχή! Αν επιθυμείτε να μην συμπεριλαμβάνεται η απόδειξη στο δέμα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να την αποστείλουμε μέσω email.
Πώς θα ξέρω ότι λάβατε την παραγγελία μου;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα επιβεβαίωσης που θα περιλαμβάνει τον αριθμό παραγγελίας σας. Επίσης, θα σας στείλουμε (αυτοματοποιημένα) ένα email επιβεβαίωσης για να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία. Αν δεν λάβετε το email επιβεβαίωσης αμέσως, μην ανησυχείτε! Μπορεί να χρειαστούν έως και 5 λεπτά για να φτάσει στα εισερχόμενά σας.Εάν δεν το δείτε εκεί, μπορείτε να ελέγξτε εξίσου τον ΄Φάκελο Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας’ σας. Σπανίως καταχωρείτε και εκεί. Μόλις η παραγγελία σας συσκευαστεί από το αρμόδιο τμήμα, θα λάβετε ένα ακόμα email που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας είναι καθ’ οδόν. Σε αυτό το email θα βρείτε και τον αριθμό αποστολής (Tracking Number) για να παρακολουθείτε την πορεία της ανά πάσα στιγμή.
Πώς μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Μόλις η παραγγελία σας καταχωρηθεί με επιτυχία, προχωράει σχεδόν αμέσως στο στάδιο της προετοιμασίας και αποστέλλεται εντός της ίδιας εργάσιμης ημέρας (εξαιρούνται οι αργίες και το Σαββατοκύριακο), πολλές φορές μέσα στην πρώτη ώρα από την καταχώρηση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο [email protected], μέσω των social media μας ή καλέστε στο 2310286135 για να σας εξυπηρετήσουμε, καθώς το χρονικό διάστημα για αλλαγή στην παραγγελία σας είναι πολύ μικρό.
Αλλαγές / Επιστροφές
Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Ναι, μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντος εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών. Αν επιθυμείτε αλλαγή, το πρώτο βήμα είναι να μας ενημερώσετε μέσω email στο [email protected] ή μέσω των social media μας (Facebook/Instagram), και θα σας καθοδηγήσουμε για τη διαδικασία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πλήρη διαδικασία αλλαγής πατώντας το λινκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/διαδικασία-αλλαγής/
Μπορώ να κάνω αλλαγή ή επιστροφή σε εσώρουχα;
Δυστυχώς, για λόγους υγιεινής, τα εσώρουχα δεν μπορούν να επιστραφούν ή να αλλαχθούν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία Άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τις ‘’Εξαιρέσεις Υπαναχώρησης’’ στο λινκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions//εξαιρέσεις-υπαναχώρησης/
Μπορώ να προχωρήσω σε επιστροφή χρημάτων;
Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν ανήκει στην κατηγορία των εκπτωτικών κωδικών ή προσφορών. Εάν το προϊόν πληροί αυτή την προϋπόθεση, μπορείτε να προχωρήσετε σε επιστροφή χρημάτων. Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή μέσω των social media μας, για να εξετάσουμε το αίτημά σας. Σε άλλες περιπτώσεις, προσφέρουμε αλλαγές ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού για μελλοντική αγορά. Δείτε την ‘’ Πολιτική Επιστροφών’’ πατώντας το λινκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/πολιτική-επιστροφών/
Τι μπορώ να κάνω αν δεν πληρώ τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων και δεν επιθυμώ αλλαγή άμεσα;
Εάν το προϊόν σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων ή δεν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε άμεσα, σας δίνεται η δυνατότητα να εκδώσετε πιστωτικό ποσό για μελλοντική χρήση. Το πιστωτικό αυτό έχει διάρκεια ισχύος 24 μήνες (2 έτη) και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε στιγμή για να επιλέξετε ένα νέο προϊόν από τη συλλογή μας. Δεν χρειάζεται να αποθηκεύσετε κάποιον κωδικό ή να καταχωρήσετε νέα παραγγελία. Απλώς ενημερώστε μας μέσω email στο [email protected] ή μέσω των social media ότι υπάρχει πιστωτικό και το αρμόδιο τμήμα θα σας καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα.
Μπορεί να γίνει αλλαγή ηλεκτρονικής παραγγελίας στο φυσικό κατάστημα;
Ναι, πραγματοποιούνται αλλαγές και στο φυσικό μας κατάστημα. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή στο φυσικό μας κατάστημα, το πρώτο βήμα είναι να μας ενημερώσετε μέσω email στο [email protected] ή μέσω των social media μας (Facebook/Instagram), και θα σας καθοδηγήσουμε για τη διαδικασία.
Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι οι αλλαγές πραγματοποιούνται αυστηρά εντός 14 ημερολογιακών ημερών και σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις της σελίδας μας. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πλήρη ‘’Διαδικασία Αλλαγής’’ στο λινκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/διαδικασία-αλλαγής/
Αποφυγή Εξαπάτησης
Πως μπορώ να γνωρίζω πως επικοινωνώ με την επίσημη σελίδα;
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι επίσημες διευθύνσεις email και σελίδες στα social media της LavalMore είναι οι εξής:
Email: [email protected] και [email protected]
Instagram: https://instagram.com/lavalmore/
Facebook: https://www.facebook.com/LavalMore
Εάν λάβετε μήνυμα ή email από οποιαδήποτε άλλη διεύθυνση πέραν των αναφερόμενων, αυτό δεν προέρχεται από την εταιρία μας και θα πρέπει να το αγνοήσετε. Ποτέ δεν θα σας ζητηθεί να δώσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού ή της κάρτας σας μέσω μηνύματος.
Όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποιούνται στη σελίδα μας, διεκπεραιώνονται σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας. Το LavalMore.gr δεν αποκτά ποτέ πρόσβαση στα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας και επομένως δεν έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει καμία σχετική πληροφορία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το πεδίο “Τρόποι Πληρωμής” στο λινκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/τρόποι-πληρωμής/
Συμβουλές φροντίδας προϊόντων
Αθλητικά σετ
Για την σωστή φροντίδα του αθλητικού σετ LavalMore προτείνεται το πλύσιμο στο χέρι με ήπιο απορρυπαντικό. Αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε πλυντήριο, επιλέξτε πρόγραμμα για ευαίσθητα ρούχα στους 30°C, πλύνετε το από την ανάποδη πλευρά και βάλτε το σε θήκη πλύσης για να αποφύγετε τυχόν τραβήγματα ή εμπλοκές στον κάδο. Αποφύγετε το στεγνωτήριο και αφήστε το σετ να στεγνώσει φυσικά, σε σκιερό μέρος για να διατηρηθούν τα χρώματα. Συμβουλή: Μην χρησιμοποιείτε μαλακτικό, καθώς μπορεί να αλλοιώσει τις ίνες. Προτιμήστε λίγο λευκό ξύδι για φυσικό μαλακτικό αποτέλεσμα. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται για σετ με 3D Laser Cut Design, καθώς το φοράτε και κατά την αφαίρεση, για να αποφύγετε τυχόν φθορές. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο λινκ https://lavalmore.gr/workout-clothes-tips/
Μαγιό
Ξεπλύνετε πάντα το μαγιό σας με κρύο νερό αμέσως μετά το μπάνιο, για να αφαιρέσετε το αλάτι ή το χλώριο. Πλύνετε το στο χέρι με απαλό σαπούνι και χλιαρό νερό και αποφύγετε τη χρήση πλυντηρίου για να αποτρέψετε φθορές. Αν το πλύσιμο στο πλυντήριο είναι απαραίτητο, προτιμήστε μια θήκη πλυσίματος και ένα πρόγραμμα για ευαίσθητα ρούχα στους 30°C. Αφήστε το μαγιό σας να στεγνώσει στον αέρα, σε σκιερό μέρος, αποφεύγοντας την απευθείας έκθεση στον ήλιο για να μην ξεβάψει. Μην χρησιμοποιείτε στεγνωτήριο και προσέξτε να μην έρθει σε επαφή με λάδια μαυρίσματος ή προϊόντα αυτομαυρίσματος, καθώς αυτά μπορεί να αφήσουν λεκέδες. Το πιο σημαντικό είναι να το ξεπλένετε αμέσως μετά από κάθε βουτιά σε θάλασσα ή πισίνα. Δείτε περισσότερες πληροφορίες κάνοντας κλικ στο λινκ https://lavalmore.gr/magio-simvoules-frontidas/
Εσώρουχα
Τα σουτιέν είναι καλό να πλένονται μετά από 4-5 ημέρες χρήσης, ώστε να αποφεύγεται η φθορά τους από συχνό καθαρισμό. Εάν τα πλένετε στο πλυντήριο, ξεχωρίστε τα ανάλογα με το χρώμα (μαύρα, λευκά, χρωματιστά) και τοποθετήστε τα σε ειδική θήκη για ευαίσθητα. Η πλύση θα πρέπει να γίνεται στους 30°C με απορρυπαντικό για ευαίσθητα και κύκλο πλύσης κατάλληλο για ευαίσθητα ρούχα. Για πλύσιμο στο χέρι, χρησιμοποιήστε χλιαρό νερό και απαλό απορρυπαντικό, μουλιάστε τα για λίγα λεπτά και ξεπλύνετε με κρύο νερό. Τα υπόλοιπα εσώρουχα (κάτω μέρη) μπορείτε να τα πλύνετε στους 30-40°C, χωρίς να χρησιμοποιήσετε μαλακτικό για καλύτερη υγιεινή. Η συχνή χρήση μαλακτικού μπορεί να προκαλέσει φθορά στις ελαστικές ίνες των εσωρούχων. Τα εσώρουχα με πιο ευαίσθητα υφάσματα, προτιμήστε το πλύσιμο στο χέρι για να αποφύγετε φθορές. Τέλος θα πρέπει να πλένετε τα εσώρουχα με παρόμοια χρώματα και, σε περίπτωση που σιδερώνετε τα βαμβακερά εσώρουχα, χρησιμοποιήστε χαμηλή θερμοκρασία. Αποφύγετε το σιδέρωμα στα εσώρουχα με δαντέλα. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο λινκ https://lavalmore.gr/esorouxa-simvoules-frontidas/
Κουπόνια και Εκπτωτικοί Κωδικοί
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα εκπτωτικό κουπόνι;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα δείτε το πεδίο “ Έχετε ένα κουπόνι; Πατήστε εδώ για να εισάγετε τον κωδικό σας”. Εισάγετε τον κωδικό και η έκπτωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στο σύνολο της παραγγελίας σας.
Αγοράζω πρώτη φορά, υπάρχει κάποια έκπτωση γνωριμίας;
Φυσικά! Για όλους τους νέους πελάτες μας, προσφέρουμε τον κωδικό laval10 για έκπτωση 10% στην πρώτη σας αγορά!
Μπορώ να χρησιμοποιήσω περισσότερους από έναν κωδικούς στην παραγγελία μου;
Οι κωδικοί έκπτωσης -δεν- μπορούν να συνδυαστούν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. θα πρέπει να τονίσουμε πως οι κωδικοί από τις καμπάνιες που τρέχουν, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε -επόμενη- αγορά, -μετά- την ολοκλήρωση της παράδοσης της πρώτης παραγγελίας. Δεν είναι δυνατή η εξαργύρωση τους για παραγγελίες της ίδιας ημέρας. Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα κατά την καταχώρηση του εκπτωτικού κωδικού σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα μας μέσω email στο [email protected] ή μέσω των social media μας (Facebook/Instagram).
Ξέχασα να καταχωρήσω το κουπόνι κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου, τι μπορώ να κάνω;
Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμη η ομάδα μας μπορεί να σας εξυπηρετήσει κατ’ εξαίρεση. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο [email protected], μέσω των social media μας ή καλέστε στο 2310286135, για να σας εξυπηρετήσουμε. Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός της ίδιας εργάσιμης ημέρας (εξαιρούνται οι αργίες και το Σαββατοκύριακο) και πολλές φορές μέσα στο πρώτο τέταρτο από την καταχώρηση σας.
Λήγει ο εκπτωτικός κωδικός που είδα στα social media σας;
Οι εκπτωτικοί κωδικοί ισχύουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με την καμπάνια που τρέχει. Να τονίσουμε πως ισχύουν κάποιες προϋποθέσεις, όπως το ελάχιστο ποσό παραγγελίας που πρέπει να έχετε καταχωρήσει και το χρονικό όριο ισχύος του κωδικού.
Κάρτα Δώρου
Μπορώ να αγοράσω δωροκάρτα από την LavalMore;
Φυσικά, μπορείτε να προμηθευτείτε μια δωροκάρτα μέσω της ιστοσελίδας μας, επιλέγοντας το ποσό που σας εξυπηρετεί. Τα διαθέσιμα ποσά κυμαίνονται από 20€ έως 200€. Η δωροκάρτα της LavalMore είναι ιδανική για δώρα σε αγαπημένα σας πρόσωπα! Θα τη βρείτε πατώντας το λινκ: https://lavalmore.gr/categories/δωροκάρτα/
Έχω επιλέξει την δωροκάρτα, τι διαδικασία ακολουθώ;
Μας ενημερώνετε αν επιθυμείτε να αποσταλεί η δωροκάρτα μέσω email με την έκδοση ενός κουπονιού ή να αποσταλεί με την ACS σε έντυπη μορφή στα στοιχεία που έχετε ορίσει στην παραγγελία σας. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις (Ψ.ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑΣ (LavalMore–Gift Card), δείτε όλες τις πληροφορίες στο λινκ: https://lavalmore.gr/terms-and-conditions/
Πρόγραμμα Επιβράβευσης Μόνιμων Πελατών My Rewards
Πώς λειτουργεί;
Μπορείς να κερδίζεις πόντους με κάθε σου παραγγελία. Για κάθε 1€ που ξοδεύεις, κερδίζεις 5 πόντους ανταμοιβής. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να δημιουργήσεις λογαριασμό στην ιστοσελίδα της LavalMore στο λινκ https://lavalmore.gr/my-account/ και κερδίζεις άμεσα 100 πόντους ανταμοιβής.
Επιπλέον, γράψε μια κριτική για τα προϊόντα που αγόρασες και κέρδισε επιπλέον 150 πόντους επιβράβευσης. Για bonus πόντους, με κάθε είσοδο στον λογαριασμό σου για να τσεκάρεις τις νέες παραλαβές, κερδίζεις 5 πόντους. Μπορείς επίσης να προσκαλέσεις τη φίλη σου να αγοράσει από τη LavalMore και θα κερδίσετε και οι δύο από 200 πόντους ανταμοιβής όταν ολοκληρώσει την πρώτη της παραγγελία. Συλλέγεις πόντους, κερδίζεις ανταμοιβές!
Εξαργύρωση Πόντων – Πώς λειτουργεί;
Αν έχεις συλλέξει 500 πόντους, αυτό ισοδυναμεί με έκπτωση 5€ στην επόμενη σου αγορά. Το ίδιο ισχύει και για τους 600 πόντους, που σου προσφέρουν έκπτωση 6€. Αν έχεις συγκεντρώσει 700 πόντους, τότε δικαιούσαι 15% έκπτωση στην παραγγελία σου. Συλλέγεις πόντους και απολαμβάνεις εκπτώσεις με κάθε σου αγορά!
Πότε μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους επιβράβευσης μου;
Οι πόντοι που κερδίζετε από τις παραγγελίες σας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικές αγορές. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως οι πόντοι που κερδίζετε από μία παραγγελία μπορούν να εξαργυρωθούν σε επόμενη παραγγελία, μόνο αφού έχει ολοκληρωθεί η παράδοση της πρώτης σας παραγγελίας. Η χρήση των πόντων δεν είναι δυνατή σε παραγγελίες της ίδιας ημέρας και η παραλαβή της πρώτης παραγγελίας είναι απαραίτητη για να ισχύει η εξαργύρωση των πόντων. Έτσι εξασφαλίζετε ότι απολαμβάνετε τα προνόμια της επιβράβευσης χωρίς περιορισμούς!